Goed nieuws!
De belactie in november is een daverend succes geworden, dankzij de inspanningen van het belteam en natuurlijk onze leden. De VriendenLoterij stort binnenkort een fantastisch eenmalig bedrag van ruim 3000 euro op de bankrekening van Fortis.
Het goede doel Fortis
Fortis is nu officieel een ‘goed doel’ van de VriendenLoterij. Deelnemers aan de loterij kunnen vanaf nu meespelen voor ‘het goede doel Fortis’.
Voor ieder lot dat meespeelt voor Fortis wordt maandelijks 40% van de maandelijkse lotprijs rechtstreeks overgemaakt op de bankrekening van Fortis. Dit komt neer op ongeveer € 78,00 per lot, per jaar! Als er 10 loten een heel jaar meespelen voor ‘het goede doel Fortis’, brengt dat ieder jaar € 780,00 euro in onze clubkas. Dit jaarbedrag kan snel oplopen wanneer er 20, 30, of 50 loten meespelen voor Fortis.
Kleine moeite, groot plezier!
Het mooie is dat alle loten van alle deelnemers aan de VriendenLoterij, kunnen meespelen voor Fortis! Loten van leden van Fortis, maar ook alle andere loten die al meespelen, bijvoorbeeld van vaders, moeders, opa’s, oma’s, ooms, tantes, andere familie, vrienden, buren en kennissen.
Het enige dat een deelnemer hoeft te doen is het telefoonnummer 088-0201020 van de ledenservice van de VriendenLoterij te bellen. Je kunt dan aangeven dat jouw lot gaat meespelen voor ‘het goede doel Fortis’. De VriendenLoterij zorgt er dan direct voor dat dit geregeld wordt. Dat is alles! Kleine moeite, groot plezier!
Dus ken jij iemand die meespeelt met een of meerdere loten in de VriendenLoterij, spoor die persoon aan om dat lot te laten meespelen voor ‘het goede doel Fortis’.
Er was ook een kleine maar!
Helaas was er ook een kleine ‘maar’ aan de belactie.
Een aantal mensen die loten hebben gekocht tijdens de belactie hebben problemen ondervonden om weer van de loten af te komen. Dit in tegenstelling tot wat door de VriendenLoterij was verteld. Opzeggen van loten kon per direct, binnen een paar minuten en zonder kosten. Achteraf is gebleken dat dit niet bij iedereen zo makkelijk is gegaan.
Fortis betreurt deze situatie. Fortis en het belteam, waren niet op de hoogte van deze mogelijke problemen.
Schadeloosstelling
Mochten mensen aantoonbaar kosten hebben gemaakt terwijl men dat niet wilde (bijvoorbeeld door toch betaald te moeten meespelen voordat een lot kon worden opgezegd), dan zal Fortis deze kosten compenseren. Je kunt je hiervoor melden bij Sander Meijers via sponsoring@fortiskorfbal.nl. Schroom niet om contact op te nemen of eventuele problemen te melden.
Namens Fortis excuses voor het mogelijke ongemak.
Met vriendelijke groet,
Ad Vos, voorzitter Fortis
Sander Meijers, voorzitter commissie Fondswerving