Fortis is Meer Dan Korfbal

Lees hier waarom Fortis Korfbal meer dan Korfbal is.
Kijk maar eens naar alle evenementen die wij (jaarlijks) organiseren.

Deze evenementen komen er aan!

maart

27maa00:0000:00Paasevent voor Ministars en F-jeugd

06apr00:0000:00Start veldcompetitie

12apr18:0020:30Ophalen oud papier

13mei19:3021:00Bijeenkomst voor ouders van jeugdleden

31mei20:0023:00Fortis vrijwilligersavond

31mei20:0023:00Fortis vrijwilligersavond

07jun19:0020:30Dubbelschieten voor B, C, D en E- jeugd

14jun00:0000:00Vossenjacht voor de jeugd

15jun10:0017:00Familie Toernooi

19jun19:3022:00Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering

21jun(jun 21)18:0023(jun 23)12:00Fortiskamp voor B, C, D, E-jeugd

september

25sep13:3017:00Schoolkorfbaltoernooi (SKT)

Jeugdkamp

Jaarlijks organiseert Fortis Korfbal een geweldig jeugdkamp voor de jeugdleden van de E’s tot aan de B’s. Gezamenlijk doen zij activiteiten. Van een vossenjacht tot aan een dropping. Er is van alles te doen op het Fortis Korfbal Jeugdkamp.

Familietoernooi

Jaarlijks organiseert Fortis Korfbal voor zijn leden & familie/vrienden een geweldig toernooi. Iedereen vanaf 16 jaar kan en mag meedoen, zolang er maar leden van Fortis in jouw team zitten.

Een gezellig toernooi voor iedere deelnemer en toeschouwer.

Schoolkorfbal

Jaarlijks organiseert Fortis een toernooi voor een aantal scholen. Op dit toernooi spelen scholen, in verschillende teams, tegen elkaar.

De leerlingen van de deelnemende scholen worden via brief, mail of op een andere manier geïnformeerd over het evenement. Daarin staat ook hoe de leerling zichzelf kan aanmelden voor het schoolkorfbal toernooi.

Het Fortis Korfbal Schoolkorfbaltoernooi wordt gehouden op de velden van Fortis Korfbal aan het Koopmansvoetpad te Oost-Souburg.

Playbackshow

Fortis organiseert elk jaar een playbackshow waarin ieder zijn of haar talent kan laten zien. De beste, leukste, grappigste, creatiefste en (natuurlijk niet te vergeten) best playbackende -act wint.

Je kan meedoen met je team, alleen of in een zelf samengestelde groep.

Informatie over de volgende playbackshow, en hoe je jezelf kunt opgeven, zal wanneer dat van toepassing is op de website van Fortis verschijnen.

En nog veel meer!

• Nieuwjaarstoernooi (voorheen Oliebollentoernooi)
  • Dubelschiettoernooi
  • Diverse BBQ’s
  • Het wekelijkse schotuurtje (vrijdag, 18:30, velden Fortis Korfbal)

Voor ieder wat te doen, met gezellige mensen. Via de kalender bovenaan deze pagina weet je precies wat er allemaal staat te gebeuren!

Dubbelschiettoernooi aan het einde van het veldseizoen

Neem-je-vriendinnen-en-vrienden-mee-Training

Sinter Kerst Pannenkoeken Dobbelfeest