Routebeschrijving

Adres Sportcomplex Fortis (Zaal & Veld)
Koopmansvoetpad
Oost-Souburg
Tel. clubhuis: 0118-460811
Tel. zaal (De Belt): 0118-464780

Route Fortis velden / Sporthal ‘De Belt
Vanuit de richting Bergen op Zoom (A58): Neem vanaf de A58 de afslag Middelburg en ga bovenaan de afrit rechtsaf. Op de rotonde rechtdoor. Linksaf bij de stoplichten (bij Mc Donalds) en blijf deze weg volgen. Vervolgens bij de rotonde rechtdoor en neem de tweede afslag rechts (Diezestraat) vlak vóór de bushalte. Rij deze straat helemaal uit tot over het fietspad. U kunt zowel aan uw linkerzijde als rechterzijde parkeren.

Adres Sporthal De Baskensburg
Pres. Rooseveltlaan 731
4383 NG Vlissingen

Route Sporthal Baskensburg – Vlissingen (Zaalwedstrijden Fortis 1 en Fortis 2)
Vanuit de richting Bergen op Zoom (A58): Blijf de A58 volgen tot de stoplichten (einde snelweg) en ga rechtdoor de ‘Sloebrug’ over. Neem na de brug direct de eerste afslag. Ga onderaan de afslag bij de stoplichten rechtsaf het viaduct onderdoor. Ga rechtdoor bij de stoplichten. Vervolgens slaat u rechtsaf bij de volgende stoplichten (President Rooseveltlaan). De hal ligt aan uw rechterzijde na ca. 300m, vlak voor de Esso benzinepomp. De route is tevens aangegeven met borden ‘Baskensburg’ vanaf de ‘Sloebrug’.

Winkelmand
    LeegTerug