Programma | Uitslagen | Standen

Dit is de pagina waarop het volledige speelprogramma van alle Fortis Korfbal-teams terug te vinden is. Ook zijn hier de uitslagen terug te vinden, zodra deze bekend zijn. En natuurlijk ook de standen van de verschillende competities waarin wij actief zijn.

Update 06-11-2023.

Het volledige zaalprogramma  Jeugd en Senioren zaalseizoen 2023-2024 , inclusief vervoer kun je hier in PDF-vorm downloaden.

Uitslagen app

Er is ook een speciale uitslagen app. Voor iOS en Android.

Bekijk hier het programma voor de komende 90 dagen. Swipe naar links om meer informatie te zien.

Wil je het complete programma zien? Ga dan naar de speciale KNKV-app > Voor iOS en Android.

Hier zie je de uitslagen van de afgelopen 7 dagen. Ook kun je de speciale wedstrijdapp van de KNKV raadplegen. Heb je deze nog niet op je smartphone? Download > iOS | Android

Voor de actuele standen van alle Fortis-teams verwijzen we je graag naar de KNKV Wedstrijdzaken App. Deze is beschikbaar voor iOS en Android.

Sporthal De Belt Oost-Souburg

Schema voor de komende periode. Het volledige schema kun je hier in PDF-vorm downloaden.

Sporthal Baskensburg Vlissingen

Schema voor de komende 30 dagen. Het volledige schema kun je hier in PDF-vorm downloaden.

Winkelmand
    LeegTerug