Doe mee met het schoolkorbaltoernooi #superleuk

VIND JE ZOON OF DOCHTER HET LEUK? DAN KAN ZE LID WORDEN VAN DE LEUKSTE KORFBALCLUB VAN ZEELAND!
GRATIS MEETRAINENPROGRAMMA & UITSLAGEN

* Versie 27-08-2023 10:16 uur

Kinderen van deze basisscholen doen mee

Tweemaster-Kameleon | Het Kompas | De Parelburcht | ‘t Mozaïek | Magistraal | Cypressenhof

Daarom is meedoen met FORTIS JUMBO Schoolkorfbal Toernooi zo leuk voor jouw kind

Woensdag 27 september 2023 gaan we ervoor zorgen dat je kind een superdag krijgt. Gezelligheid en sportiviteit staan die dag voorop.

Een aantal kinderen komt misschien wel voor het eerst in aanraking met korfbal! De vrijwilligers, veelal trainers van de jeugdploegen van Fortis Korfbal, gaan ervoor zorgen dat die kennismaking onvergetelijk wordt.

Dat jongens en meisjes bij korfbal samenspelen in 1 team is uniek. Daarnaast wordt er zomers lekker buiten gesport. In de winter gaan we de zaal in.

Training voor groep 3 en 4

Voor de kinderen uit groep 3 en 4 is er een speciale training. Vrijdag 22 september van 17:00-18:30 uur op de kunstgrasvelden van Fortis Korfbal, Koopmansvoetpad 77 in Oost-Souburg. Dat is achter Speeltuin Souburg.

Wat we allemaal gaan doen

Er worden die dag door tientallen Souburgse basisschoolleerlingen van groep 3 t/m 6 een kleine 100 wedstrijdjes gespeeld. Daarnaast wordt de schutterskoning- en koningin gekroond en hebben we een aantal verrassingen.

Meetrainen

En wilt je kind na het Schoolkorfbal Toernooi een aantal keer meetrainen? Kijken en ervaren of korfbal wat voor hem of haar is? Super! Meld je kind vandaag nog aan en we nemen contact met je op voor het maken van een afspraak.

JUMBO Oost-Souburg

Vragen over het FORTIS JUMBO Schoolkorfbal Toernooi? Of een algemene vraag over korfbal? Over onze vereniging? Neem contact met ons op.

Handig om te weten

• Voor jongens EN meisjes van groep 3 t/m 6.
  • Inschrijven kan tot en met 15 september 2023, opgeven via de deelnemende scholen.
  • Het toernooi vindt plaats op woensdag 27 september 2023 van 13:00-17:00 uur.
  • Op vrijdag 22 september is er een speciale training voor de groepen 3 en 4 op de velden van Fortis Korfbal. Van 17:00 tot 18:30 uur. Inloop vanaf 16:30 uur.
  • Er wordt gespeeld op de kunstgrasvelden van Fortis Korfbal aan het Koopmansvoetpad in Oost-Souburg, achter de speeltuin.
  • Deelname is gratis.
  • Voor het geval dat … er zijn EHBO’ers aanwezig.
  • In de kantine kan eten en drinken worden gekocht.
  • Er zijn kleedruimtes beschikbaar.
  • Het speelschema en uitslagen op de dag zelf kun je hier volgen.

En? Vond je kind het leuk? Kom kijken en doe mee!

Natuurlijk. Wij vinden onze favoriete sport helemaal te gek. Wellicht is het ook wel iets voor jouw kind! Daarom nodigen we je zoon of dochter van harte uit om een keer mee te trainen. In totaal mag er 4 keer meegetraind worden voordat je besluit je kind lid te maken van de leukste korfbalclub van Zeeland.

Meetrainen met Fortis Korfbal
    Winkelmand